شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علت توقف پخش سریال «بدل» چه بود؟ | آیا پای «رضا عطاران» در میان است؟

  • کد خبر: ۲۳۲۴۵۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
  • ۱
علت توقف پخش سریال «بدل» چه بود؟ | آیا پای «رضا عطاران» در میان است؟
توقف پخش سریال «بدل» ساخته علی مشهدی، بعد از روی آنتن‌رفتن ۳ قسمت در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ توقف پخش سریال “بدل” ساخته علی مشهدی تنها بعد از روی آنتن رفتن سه قسمت، پرسش‌هایی را شکل داده درباره “بدل” بعد از سریال موفق “نوروز رنگی” دومین سریال مستقل علیرضا مسعودی (علی مشهدی) است که کیفیت بدی نداشته ولی نامگذاری کاراکتری به نام رضا عطاران؟!

رضا نصیری تهیه‌کننده “بدل” در پاسخ به این پرسش که آیا توقف و عدم پخش سریال، طبق شنیده‌ها به دلیل کیفیت پایین آن است تصریح کرد: همه این حرف‌ها حواشی است، عده‌ای مدام شیطنت می‌کنند. سه قسمت سریال ما از تلویزیون پخش شد، مخاطب کیفیت سریال را به خوبی درک کرد، اگر شما آمار برنامه‌های تلویزیون را بررسی کنید متوجه می‌شوید که همه این‌ حرف‌ها فقط بی‌اخلاقی است. باید بدانیم که کنداکتور شبکه دو با شبکه سه متفاوت است بنابراین مقایسه آن‌ها با هم بی‌معنا است.

وی افزود: در مقابل عده‌ای دیگر هم مدام می‌گفتند چون اسم یکی از شخصیت‌های سریال «رضا عطاران» است، جلوی پخش آن را گرفته‌اند اما هیچ‌کدام از این حواشی صحت نداشت و سریال فقط و فقط به خاطر شهادت رئیس جمهور معلق شد و از آنجایی که به تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد، مسابقات جام ملت‌های اروپا و ماه محرم و صفر برمی‌خوردیم، خودمان به این نتیجه رسیدیم که پخش را متوقف کنیم چرا که اینگونه سریال ما تکه‌پاره می‌شد و شدیدا آسیب می‌خورد. بر همین اساس با خردجمعی و جلساتی که با مدیران سیمافیلم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پخش سریال را به بعد از ماه محرم و صفر موکول کنیم.

نصیری با اشاره به تفاوت ساخت برنامه‌های سرگرم‌کننده همچون «کودک‌شو» و ساخت سریال‌های تلویزیونی همچون «بدل» بیان کرد: من تجربه‌های گوناگونی در تهیه و تولید آثار گوناگون داشته‌ام، بنابراین تفاوت زیادی بین این کارها نمی‌بینم. در حال حاضر تدوین بدل به پایان رسیده و همه درگیری‌ ذهنی من پخش این سریال ۲۶ قسمتی است.

منبع: تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی سیرتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
واقعا متاسفم برای عوامل صدا سیما که اصلا به مخاطب احترام نمی‌گزارن من چند روزه دنبال اینم چرا پخش نمیشه فکر کردم شاید چند روز در هفته میگزارم ولی الان متوجه شدم نه موضوع چیز دیگه ای هستش محرم و صفر بهانه هستش کو تا محرم وصفر
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->